Ingenting bra på tvn

Åh varför kommer det inge bra på tvn??!

Kolla nyss en unge i minuten <3 Gud va lyckliga dom måste vara!
Jag vill också ha en liten bebis! Fast inte just nu. Om några år :) Har lite planer ännu jag vill göra o uppleva innan (:
Just det... Kanske man behöver en karl till sånt??! :O ehe..

Åkte inte till Bström ikväll. Hanna har varit här :) <3
Ska skjutsa henne till båten imorgon bitti (09 ska hon va där -.-) hon ställer alltid upp för mig när jag behöver henne :) <3
Sen åker jag till Bström o tar hand om Acke gulle <3

Ha tvättat två maskiner idag, o satt i tvätt till imorgon.
O börjat packa lite smått :)

Ska kolla lite Världens bästa hotell på tv3play nu :)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tuuusen tack för att du skjussar mig ! :)) <3

2011-04-18 @ 22:48:13
URL: http://glassflickan.webblogg.se/
Postat av: Sandra- Har gått ner 70 kg snart- Kolla in min blogg!!

Tack så jättemycket!! :D

2011-04-19 @ 09:37:25
URL: http://sodelicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0