Hundvakt

Ikväll lovar jag att skriva om Irland :)

Vaknade vid 10-11 tiden. Rätt mör. Fast jag sov närmare tio elva timmar.
Var ut med Acke en sväng. Sen åt jag lite frukost. Jaa jag åt frukost :) Ibland händer det.
Har fixat stallet också. O fyllt o tvättat badkaret i hagen med vatten. Försöker mig på disken nu, med det va inte lika kul :p

Väntar på att syster ska komma hem nu, så ska vi ut o rida.
Sen ska ja få iväg henne och Acke på agility träning. Ska försöka slänga ihop nån middag också åt alla.
Min kära bror kommer hit också.

Ikväll ska jag till Hanna en sväng :) Om hon är hemma vill säga :p Ska försöka reda upp packningen, o tvätta måste jag också.

Idag har jag slängt iväg ett litet mejl också... ;)

Men nu ska ja nog ta o ringa Medimar o fråga om ja aldrig ska få det där jäkla brevet??! Eller så kollar jag postlådan idag, o ringer imorgon?

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0