Domedagen

Trodde jag.

Nå, men nu är det i rullning iaf!
Och jag har så jävla, ursäkta språket, ONT i axeln!! Han har bändt den hit och dit, o dragit och tryckt... AJ!
Den är väldigt irriterad nu.
Han sa, att det är bara operation som gäller nu. Annars kommer jag inte ha en fungerande axel.
Såklart, är den här operationen inte så vanlig, så det finns ingen på ÅHS som gör den. Utan det är Erkki här, eller iväg till Sverige eller Finland.
Men eftersom jag inte har någon försäkring, så kostar den här operationen här MULTUM! Det är väldigt mycket pengar :s Men då skulle inte väntetiden va så lång.
Andra alternativet är, att remittera mig till ÅHS, där väntetiden till ORTOPED är 40(!!!) veckor!! Det är fan 10 månader! JAg kan inte gå med det här i 10 månader till! Det går bara inte :s
O sen vänta ytterligare på operations tid till Finland eller Sverige.
Jamen skjut mig...

Jag ska till att börja med åka till ÅHS och ta röntgen bild iaf. Sen ska Erkki kolla på den, o sen får vi se vad som händer, o vad den visar.

Men innan jag gör det, så ska Acke till veterinär o kastreras. Det är mycket nu!
Ska passa på att hälsa på morfar på sjukhuset också när jag är dit.

Ska se om mormor har några värktabletter här nu. Eller hon HAR. Hon har allt :p

PUss o kram



Gammal bild
-07 tror jag det var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0