Är så trött nu

på det här!
Jag orkar inte gå runt o ha ont längre :(
Idag har det värk KONSTANT hela dagen! Jag blir tokig!!
Jag vet att jag klagar mycket...
Jag kan inte ens förklara hur jäkla ont det gör alltså :s O hur det är att gå runt med den här smärtan hela tiden.

Var i skolan idag 9.50-13.35.
Bara imorgon kvar nu :)

Ikväll har jag fiollektion. Vet inte riktigt hur det ska gå men... Det får väl lov o gå.

Nää.. Ja ä inga bitter.
Hmm..

Det är inte en lugn stund runt mig. Alltid ska det vara nått. Har ju hänt lite saker, så nu har det tagits upp. Så nu får vi se hur det artar sig. Kan tyvärr inte berätta vad det är... /:

Nåja..

Ska se om ja kan spela fiol alls nu

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0