Träning

Sov till lite före 11 imorse. Skönt :)
For via pappa o hämta mitt kort, sen åkte ja till Avancia o körde ett pass. Träffade Kenneth, och Åse (: Kändes helt bra med axeln! Körde rätt mycket mage och rygg också.
Åkte sen efter Acke till mormor o morfar, o vidare hem till Bjärström.
Har bakat knäckebröd, idag igen :) Det ni!

Ikväll ha ja vart på hoppträning, 19-21. Först red jag min första unghäst (Cherokee). Han bocka-stegra-bocka-stegra... O betedde sig allmänt dåligt.. Men jäklar vilka fina språng han gjorde!! Kanon fina! Jag var helt färdig efter det.
Sen vart det Basils tur. Jaa.. Han va inte så mycket bättre kan jag säga :p haha herregud va han bocka!! Kunde inte galoppera på en volt med två bommar på marken. Han kom bara över den ena o sen for han förbi den andra. O bocka lite emellan åt. O det gick i 120! Men sen när vi började hoppa. Vilka språng!!! Killen kan ju!!! :D Så stolt över han! Skulle han skippat dom där bocksprången som kom nu o då, så hade det vart kanon!! :p Men ja höll mig kvar iaf. I slutet gick han så avslappnat och fint. Lillkillen :) <3

Nu e ja helt slut! Jag som skulle sova nu. Men ja vet inte. Ja fastna på vägen :p hmm konstigt. Så e det när man inte har internet själv!! Åh vill ha tillbaka det nu ju.

Nä, men om man sku försöka sova nu kanske. Upp o fixa o dona massor imorgon. Snark. Träna på kvällen iaf :) I like!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0