Träning!

Går riktigt bra med träningen nu :) Hoppas det fortsätter lika bra, fast jag börjar jobba.
Imorgon är det första jobbdagen på typ 11 dagar. Ska bli rätt skönt faktist. Hoppas det känns bra i axeln! Har inte råd o va sjukskriven nå mer.

Blev väckt 8 imorse = en förbannad Jennifer! Låg o vred o vände mig till 10 o kunde inte somna om. Sen tillslut slocknade jag o sov till typ halv 12. Väcka mig tidigt o ja inte ska upp, då ryker mitt humör duktigt!

Ska börja bege mig ut till Bjärström nu o till finaste hästen :) Köra ett dressyrpass. Mamma o Basil skulle komma med!
Jag o Alex hade tänkt åka på Zumba ikv, men det var fullt :( Måste ändå ner till den där förbannade butikjäkeln!

O hur fan får man tag på den där tanten??! Varför va disponent om man ändå inte svarar i telefonjäveln??!

Nå, nu måste ja åka!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0