Sjukskriven

Är skjukskriven i 10 dagar.
Hat vart o tränat med Åse till Avancia idag. Kändes helt bra! Imorgon ska ja dit igen. Alex va med också :)
Innan det kollade vi film hos mig.

Ikväll ha ja vart hos mamma o pappa. Jag o mamma ha bakat knäckebröd. Eller ja.. JAG :p
Kom hit för att jag skulle ut o rida. Men fanns ingen häst hemma :p haha dom var redan ut med dom.

Ska åka efter John nu, o så mot stan. Imorgon ska ja till avancia igen. Sen hem till Bjärström. Baka mera knäckebröd o sen har ja två hopplektioner. FÖrst med Ch 19-20, o sen Basil 20-21 :) I like!

Fick höra en riktigt riktigt tråkig nyhet ikväll :'(
Jag beklagar sorgen. Tänker på dig Erica! <3


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0