Krappola

Gick skitbra igår på fiolen. Fick lite extra lektion också, för det va nån som var sjuk. Fick spela med både Ulf och Erika. Gick riktigt bra :) Märktes att man hade övat bra! Vart nästans 3 timmar.

Efter det åkte ja hem o fixade mig. Sen kom Susanne efter mig o vi for ut till Karl-Ers. Riktigt trevligt! O ja gör som vanligt. Dricker för mycket, för snabbt. Så vart jag sten. O det där jäkla gråtandet... Hmm.. Varje gång... Varför...

Imorse va ja inte lika tuff. Ett glas vatten, men det hölls inte nere.. Hvudet höll på å sprängas!
Känner mig lite bättre nu. Men långt ifrån bra :p
Ha vart ut med mamma, Erica och Tessi på långritt i Saltvik. Körde dit hästarna o for ut.

Nu är det just mat, äntligen!
Sen kommer gulle efter mig, så åker vi till stan.
Imorgon är det jobb 15-19.30. Onödigt många timmar tycker jag... :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0