Full fart

Jag som är sjukskriven o ska ta det lugnt. Hmm.. Nä!

Igår va ja först på fiolläger 10-13 ungefär. Sen åkte ja till gården igen. O va där till ca 18. Gick helt bra. Fast axeln kändes det lite i. Hm.
Jag o mamma åkte till stan sen. Lämna av henne på Alandica, där hon lyssnade på Magnus Carlsson och.. vem det nu va. Jag åkte till Makus o fixade med lägenheten. Lägenhet=Check! :D Sen åkte ja hem o började fixa lite. Sen började det droppa in massa folk :) Va va vi.. 10 pers kanske. Dom bästaste :)
Sen drog vi till Arken. Fy tusan vilken rolig kväll! Allt dansades. Bugg, vals, tryckare, polka, "stå o hoppa upp o ner".. haha jaa allt :p Underbar kväll med dom bästa!
Kom dock inte ända hem :p haha fastande på Sheffersgränd!

Imorse ringde snälla Hanna o väckte mig typ halv 9, så kom hon efter mig sen. Så åkte vi ut till Djurvik o spelade fiol. Spelade 9.30-14 ungefär. Inge mera spela för mig i veckan kan jag säga. Känns så obehagligt i axeln. Men ja måsta va med ihelgen då¨vi har konsert om två veckor. Ska bli kul! Garth Knox kommer hit :)

Ne, nu måste jag göra nått vettigt. Typ.. Jo! Ja måste.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sofi

O jag får va me o spela! Jag e sjukt taggad! Blev int så mycke spela varken i våras eller somras så men nu e jag på G!

2010-09-22 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0