Första jobbdagen

på ett tag. Kändes helt okej! Men det där jäkla knakandet! Varje gång det knakar, så är axeln nära att hoppa ur led. Ja, kul o veta det då. FYfan om den hoppar ur!!
En helt okej jobbdag :) Har saknat mina kära kollegor! Jobbade bara 9-15. Imorgon blir det samma sak. Får inte jobba mer :s skulle egentligen jobbat 9-22 imorgon. Men det får jag inte.

HÅller på å funderar om jag ska träna idag eller inte. Hade tänkt åka nu direkt efter jobbet. Men ja.. Ska se om jag får Axa övertalad ;) Så åker vi när hon slutar 19.30. Sen ska jag till Hammarland o va barnvakt åt lilla Milton :) Blir där inatt.

Imorgon är det Flo träning! Har lite beslutsångest... Hmm...

Aja. Ska höra med Axa nu om hon har ändrat sig, annars får ja lov o åka dit själv. Imorgon ska vi träna igen :) I like!

Ha det!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0