Bitter

Usch. Allting känns bara meningslöst.
Har sjukt ont i axeln idag. Inte gått så bra o jobba. Kunde inte lyfta en kaffepanna rakt ut heller.
Är så fruktansvärt bitter.
O nu måste ja hem o städa den där jäkla butiken, som jag är så jäkla trött på!! O ja. På onsdag ska jag o prata om det, o det är troligen klagomål jag kommer få. Funderar på å börja söka annat.

Imorgon ska jag jobba 9-19. Vet inte riktigt hur det ska gå om jag har så här ont. Ska till Medimar imorgon, o ta twinrix. Ska passa på å prata med Åse då.

Hade iaf en supertrevlig kväll med Sanna, Emilia, och Marielle igår! Eyetoy och singstar. MÅste göras om :)
Imorse va inte lika roligt. Steg upp halv 8 o for till hamnen med Hanna o spela fiol. (Jo det gör ont o spela). Sen hem o sova några timmar, sen o spela igen. O sen åkte ja på jobb.

SKa åka nu.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0