Zumba

Cherokee gick såå jäkla fint igår!! Han va hur avslappnad som helst. O framåt :)
Kollade filmerna från dom två senaste tävlingarna efter vi ridit. E så stolt över Basil!

Imorse hade "någon" stängt av mitt alarm igen... Grrr... Så ja vakna 11.20. Duktigt! Packade upp lite grejjer, o sen lunchade jag med Alex :) <3 Gick på stan lite o kolla. Va till banken o fixa massa! Nu e det gjort iaf :) Inte så roligt o se hur mycket man hade på kontot dock.. Hur tusan ska jag klara mig?? O så fick man från skattebyrån också.. ATT BETALA!! Fyfan..

Ska åka med gardinen till mormor nu så vi får fixa den. Sen plocka lite till. O sen ska jag o bror åka o bära ner soffan från gamla lägenheten. Sen är det städa där som gäller!

Men ikväll ska jag o Alex på Zumba :D Ska bli så kul!! Ska dit tidigare o köra lite egen träning.

Nej nu måste jag sätta igång igen!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0