Varför trött?

Varför e jag trött hela tiden? Jag fattar inte! Jag sover tillräckligt på nätterna, håller igång på dagarna.. Sov länge idag, o ändå efter middagen så slockna jag direkt när ja satte mig ner i soffan :s
Nåja.

Igår for ja till gymmet på förmiddagen. Kände att kroppen va helt slut :s orkade ingenting! Körde iaf ett pass. Idag har det dock varit vila från träning. Välbehövligt!
Åkte o spelade fiol sen. Hade lektion med Ulf :) Gick väl helt okej. Me tanke på hur lite jag övat.. Kunde inte öva förut, för att det gjorde ont :s Eller ja vet inte om jag kan säga att det gjorde ont. Det kändes jäkligt obehagligt!

Direkt efter fiolen åkte jag till Bjärström, o for på dressyrlektion för Sussi. Gick riktigt bra :)

Skjutsade Wilma till Viola, o sen blev jag bjuden på middag av 3 karlar! ;) Riktigt trevligt :)
Sen vart det mys o film med <3

Idag sov vi läänge (: Ha fixat stallet, varit med hunden, lagat middag med bror, o fixat disken. Nu bär det nog av till staden igen. Med Acke med mig (: Blir film o mys med Acke och <3 (:

Måste fixa det sista här nu, o sen åka!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0