Twinrix och träning

Tog twinrix 2/3 imorse. Gjorde inte lika ont den här gången ;)
Sen åkte ja direkt till avancia och tränade med Åse. Fick lite nya övningar jag ska köra nu. Hon sa att jag skulle ringa läkaren jag va till förut igen. Så nu ska ja dit imorgon. Få se nu vad som kommer hända. Hon tror att det kommer sluta  med operation i slutändan..
Nå, ska göra allt för att det inte ska bli så!! Har lite ont nu :/ O den knakar banna hela tiden! Kul o veta att den e på väg o hoppa ur led varje gång då..

Jobbade 10-15 idag. Vi va klara en timme tidigare idag ;) Så jääkla tråkigt idag.

Har lagat mat ikväll! :D Jajja, o ja lyckades :D

Imorgon är ja ledig :) Ska till läkare 10.05, sen ska ja o mamma till avancia o träna. Åker till Bjärström sen med mamma o så far vi å rider :) Tror jag blir där sen.
Får se vad läkaren säger..

Snart kommer New York fruar :D

Puss o kram



Bara 6 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0