Träning

Steg upp halv 11 imorse. SKööönt o sova :) Men jäkla mardrömmar :s Var o varannan natt drömmer jag mardrömmar :s gillar inte :/
Åkte o tränade till Avancia. Kändes helt bra :) Halva jobbgänget där igen :p

For via Fantasia o hälsade på Alex o Karin (: Sen blev det en snabb dusch, o så kom Emilia efter mig. Åkte till Sleipner o kollade på 30+ cupen. Tusans va fina alla var :D
Nu e ja halvt ihjälfrusen. Väntar på att bror min ska komma efter mig, så ska vi åka till mamma o pappa å äta middag :) Blir nog där inatt, så får jag sova lite längre imorgon ;)

Imorgon är det tävling som gäller! Jag o Basil ska starta 65cm och 75cm. Är riktigt taggad :) 65 är clear round. Perfekt för oss :p men 75 så är flygande start. Vi ska inte satsa på att få någon bra tid. Utan att rida snyggt och prydligt! Då jag inte har den mest smidigaste och snabbaste hästen :p haha
Wilma kände sig tydligen dålig idag :s i värsta (bästa) fall så kanske ja blir o starta 4 klasser!

Nu måste jag hänga upp tvätten, diska, plocka upp ur lådorna... Usch.. Innan bror min kommer.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0