Tävling och konsert

Jag o Rasmus somna i varsin säng igår igen :p haha jag skulle bara vila i en halvtimme. Hmm råka visst bli i 2½ timme.. Tror inte ja hade orkat jobba hela natten annars.
Det var ju eliten som stod där igår ;) Jag o Krista alltså. Va en riktigt rolig kväll i garderoben :) Å så kom det vanliga man får höra varje gång. "VAAH? Men!!! DU jobbar ju på La strada/Fantasia ju!" "Men herregud människa, när är du ledig egentligen" :p Vet inte hur många gånger jag svängde på siffrorna o tänkte ge fel jacka :p Liite trött.
Va hemma i Bjäström vid 5. Blev väckt lite före halv 9. Bara upp o ut o fixa hästen.
Jag har världens finaste häst! Han gick superbra på framridningen. Och sen hela programmet gick han bra! Han vart lite trött på slutet. Men han kämpade bra! Vilket resulterade i 66,36%!!! Vilket blev en 1:a plats :D Gissa om jag e stolt?? FÖrra dressyrtävlingen vi startade vart vi just o just godkända. SÅ jag är så supernöjd!! :)

Kl 13 skulle jag va på Alandica. 12.40 satt jag fortfarande på hästen.. Det va bara o åka raka vägen dit. I ridkläder :p byta om fort, o sen va det genrep. Tog längre tid än beräknat, sen det va bara o fräscha upp sig lite, o sen började det. Hela konserten va jätte lyckad. Allt lät bra :)

Nu e ja hemma. Äntligen. Läser mina kritikpapper från tävlingen. Funderar om ja ska orka fara ut o springa. Men skulle behöva äta. För det har jag helt glömt bort idag. Eller snarare inte hunnit. Lite yoghurt imorse halv 9.

Sen blir det dusch o soffläge. Senare får jag trevligt besök :) Sova tidigt ikväll. Imorgon jobbar jag, men bara kort dag, 9.30-14. Så då blir det hem o rida, o sen träna :)

Ska se om ja skulle hitta nå ätbart nu.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0