Mår som man förtjänar

Det brukar väl heta så..

Jobbade igår 11-19.30. Sen åkte ja hem o fixade mig. Min snälla bror skjutsade mig till Marielle. Jaa va ska man säga om den festen :p haha det kanske spåra ur lite. Men brukar ha en tendens o göra det när hon o jag får lite alkohol i oss :p
Fortsatte till Arken, o stängde. En trevlig kväll :) Gick hem till Marielle, o sov där.
Miia kom o hämta mig sen, så for vi till Bjärström o for ut o red en sväng. Liiite jobbigt :p
For o jobba 15-19.30. En riktigt skitdag..

Ha vart med Alex ikväll :) <3

Imorgon ska ja va på medimar 8.30 o ta twinrix igen. Sen 8.45 ska ja va på Avancia med Åse. Hoppas att vi kan gå vidare nu. För det har inte hänt nånting :s
Sen e det jobb 10-16. Kanske blir nån timmes jobb på kvällen. Annars ska ja fortsätta flytta :)

Nu natti!

Puss o kram



Saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0