Jobb o fiol

Är det som står på schemat heela helgen. Och ridning!

Igår jobbade jag 9-22.30. Däremellan va ja o spela fiol. Övade med Garth. Va superkul! :D o gick bra faktist. Åkte tillbaka till jobbet vid 6 tiden. O där va det kaos.. Alltid lika kul o jobba med folk som inte klarar av stress. Fick känningar i axeln igår :s
Efter jobbet åkte ja direkt ut till Hammarland o for o hämta Jonas, Sanni, Hubbe o hans fru. Skjutsade dom till Park, o sen for ja hem. Har inte nå varmvatten ännu, så fick duscha i ISkallt vatten. Sköönt.. Piggnade till iaf :p för stunden..
Somna så fort ja la huvudet på kudden.

Imorse ringde klockan lite över 9. Åkte o hämtade bakisKatja ;) O så for vi o övade med Garth. Gick helt bra idag också! O kul var det :) Köpte ett par byxor också, som jag ska ha på konserten. Frågan är bara va ja ska ha på fötterna och övertill... hmm..

Ha varit hem till Bjärström också. Putsade och packade alla grejjer till tävlingen imorgon. Jepp, jag o Basil ska starta L:C imorgon :) Ska bli så kul! Hade velat starta Cherokee i L:B, men jag hinner inte :( Måste till genrepet på Alandica.
Så snart ska ja på jobb, 23-04. Så ska ja köra hem till Bjärström inatt, o stiga upp halv 9 imorgon bitti. Gissa om ja kommer va pigg? E helt slut redan..

Måste hitta alla kläder till o ha imorgon. O så måste jag ta en powernap, för nu hålls inte ögonen öppna längre!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0