Hopptävling

Vakna upp i Bjärström. Acke kom o väckte mig halv 10. Ganska passligt o stiga upp.
Gick ut o fixa o packade alla grejjer. Åkte iväg till Sleipner sen där det var dags för tävling!

Först var det jag o Basil i 65 cm. Det var clear round. Så om man red felfritt så fick man rosett. Basil var väldigt pigg o framåt! Han hoppa super fint! Vi gick nolla, så vi fick rosett :)
I andra klassen, 75 cm startade jag rätt tidigt. Han gick superfint! Trodde han skulle få mjölksyra o bli trött. Men inte det! Han va fortf väldigt pigg o framåt! Vi kom till omhoppning. Det var flygande så banan var 1-11. Lång bana! Vågade speeda på lite :) Det blev dubbel nolla!
Wilma o Cherokee gjorde en fin runda dom också. På väg till sista hindret i omhoppningen, glömde hon svänga, så hon tog en stoooooooor sväng.. Annars hade hon fått så mycket bättre tid! Hon kom på 5e plats. OCH JAG O BASIL KOM PÅ 7:e och fick rosett!!! :D Det var 28 som startade i den klassen. Jag är sååå supernöjd! Kunde inte gått bättre :)
I 85 cm fick Wilma och Cherokee ett nerslag :s Annars en superfin runda!

Nu e ja sjukt trött. Jag som knappt gjort nått :p Friskluftförgiftning kanske..
Har diskat o plockat här i lägenheten. Ska åka efter ett lass till lägenheten. Jaa det går liite trögt :p
Men ja skulle kunna slocka när som helst nu!

Ikväll kommer <3 :)

Måste väl fortsätta fixa.. Så kanske jag håller mig vaken!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0