Galningar

Hade klockan på ringning kvart över 10 imorse. Men ja steg upp just före 11 (A) Hehe upps!

Åkte till Bjäström o for ut med mina två galningar! Både Cherokee och Basil var helt tokiga!! Cherokee bara for från sida till sida o skygga för allt, o takta heeela vägen hem. O när vi galoppera gick det i 140..
Basil kändes som att han skulle flyga i luften när som helst. O det gjorde han till slut. Har ont i låren som jag försökte hålla mig kvar!! Jäkla galningar! :p

Åkte sen till stan o träffade Alex :) <3 Vi var till Wirrans å åt supergod middag! Kunde knappt röra oss efter det :p haha for till Tillfället o kollade. Hittade lite saker :)
Ikväll ha vi vart på street dance. Var nog sista gången vi var.. Håller oss till Zumba istället :) På onsdag är det Zumba som gäller :)

Imorgon blir det först Avancia på förmiddagen. Sen åka till Bjäström o rida ett ordentligt dressyrpass!! Hästarna ska tuktas imorgon :p banna! O hållas på marken! Tack.
På kvällen tänker jag mysa med <3 (:

Om man skulle ta natt nu då så kanske jag stiger upp i vettig tid :p hmm..

Godnatt!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0