-

Jobbat 10.30-19.30. Mm jag som inte skulle jobba långa.. Har haft känningar i axeln :s

Ha vart o tränat med Ellen ikväll :) Träningsvärk imorgon? Jaa :) Känns ju bra att man måste ta mindre vikter :s Förstod nu varför jag skulle träna innan jobbet.. Jag blir deprimerad..

Imorgon skulle jag vara ledig. Är ledig på dagen, men kvällen ska ja till La strada o hjälpa till med nån grupp. Jaha, där for enda lediga dagen. Jobbar alla dagar den här veckan, + måndag.

Lägenheten är uppsagd, o imorgon börjar jag flytta. Naajs.

Ska inta soffläge nu. O ta bort dom här förbenade ostbågarna som Rasmus satt MITT på bordet... VIll...Inte...Ha....

Puss o kram

Förresten, här om dagen hoppade jag o Basil 90-95 cm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0