Snart!

Igår va sista dagen ja jobade innan vi åker :D
Sen var ja till Avancia en sväng med Alex. Men går inte o träna axeln när ja jobbat :/ Gör mest bara ont!
Vart bara lugnt på kvällen. Råka somna på soffan. Igen.. ;) Hehe
Sen fick jag fint besök ;) <3

Imorse steg ja upp vid 10, så åkte jag till gymmet o tränade. Riktigt skönt :)
Hem o duscha o fixa mig, så åkte ja ner på stan en sväng. Till jobbet o sa hejdå åt alla också.
Åkte efter mormor o morfar o åkte till Kalle. Vi övade lite. Han på dragspel o jag fiol. Fy tusan va roligt det var! :D Sen spelade vi för alla som kom till bokutgivningen. KOm mera folk än vad dom förväntade sig :O Var väldigt mycket folk faktist!
Skjutsade hem mormor o morfar, o skjutsade mamma o pappa till bussen.

Ikväll ska ja öva lite mera fiol. FÖr imorgon ska ja o träffa John-Adam. Ska öva inför konserten med Triolen den 9 dec :) Innan det ska ja ut o rida. Ha inte ridit sen ja vet inte när!
Om ja hinner ska ja till träningsverket på ett pass. Sen blir det middag hos mamma o pappa.
KOmmer nog sova där inatt. Ska ändå o hämta dom från Näfsby ikväll så.

Nu väntar ja på att Axa ska sluta jobba, så hon kan komma hit o umgås med mig :) <3

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0