Snart snart snart!!

Snaaart bär det iväg!! :D Aah!
Imorgon kväll åker vi till Swe, o sen tisdag morgon kl 09 går flyget.
Ååh ska bli så skönt! :D Skulle gärna ta med mig <3!

Imorse låg vi i sängen lääääänge (: Mys!

Ha varit till Axa o sagt hej :)
o så har jag måsta vart o köpt glass också :p Fast det redan är så förbannat kallt! Vi får väl se vad det blir när hon har slutat o kommer hit ;) hihi

TUsan, jag har inte packat allt ännu! Aah! Jag hatar o packa :p Vet inte vad, och hur mycket jag ska ta med. Tar oftast med alldeles för mycket. Va tusan, bikinin och solkräm, så klarar jag mig långt ;) hehe

Ikväll kommer som sagt Alex hit, o ja ska packa det sista. Sen kommer <3 hit :) Sista natten på typ...jätte länge /:
Förhoppningsvis överlever jag :)

Imorgon hade jag faktist tänkt att jag skulle hinna till gymmet på förmiddagen. Sen kolla packningen sista gången. Så skulle <3 komma hit och säga hejdå! Åker med pappa hem till dom, o sen åker vi till båten.

Om jag kanske skulle ta o försöka få packningen någorlunda klar nu.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0