Laghoppning

Okej, det förra inlägget vart ju snyggt :p Va in på mobilen, o ja e ju inte så där jätte teknisk.. Ehm..

Imorse va det tidig väckning. Upp o fixa hästarna o bege sig på tävling. Laghoppning var det som gällde :) Jag, Wilma, Ulrika och Ida var Team Twisted Sisters & Co.
Jag o Basil gick nolla :) Han kändes riktigt fin! Vi var nolla så vi gick till omhoppningen. Den tog Wilma och Cherokee hand om. En riktig snygg och prydlig runda! Fina vägar!
Ulrika och Ida var också superduktiga :)

Nu e ja hos mamma o pappa o här tänker ja bli inatt. Tänker åka ut o rida imorgon :)
Imorgon ska min läkare ringa mig. Ska bli intressant va vi kommer komma fram till. O om vi kommer vara överens.

Imorgon tänker jag åka o träna iaf. Blir nog bara o köra axlarna. Om inte förkylningen känns bättre.

Nu e ja supertrött. Hade kunnat gå å lägga mig för flera timmar sen :p

Ska hoppa i duschen, o sen blir det sova.

Puss o kram



Finaste Basil :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0