Jobba jobba joobba!

Igår vart det jobb 9.30-20. För många timmar för axeln. Men som tur var så var det vääldigt lugnt hela dagen och kvällen! Jobbade med Bogdana på lunchen, det var längesen :) Sen var jag själv på kvällen. Krille och Kenneth underhöll mig hela kvällen :p haha hade ont i magen som ja skrattade!!
Det var zumba på röda korsgården som jag hade bestämt att jag skulle hinna till. Men jag trodde inte jag skulle göra det. O jag skyndade mig när ja stängde o var klar med allt utom kassan halv 8. Men då ceppar ju hela skiten ihop!! INGENTING fungerade! O sen fick jag hjärnsläpp! Då vart jag så förbannat arg! Så ja var klar prick 8 o åkte hem. Arg! Men då ringer Eva tio över o säger att dom inte hade börjat än, o att jag skulle hinna! Så jag hann va med :D Riktigt roligt! Tycker om Lauras pass!
Sen var det hem o duscha, o sen till doktorsvägen. O sen hem o sova <3

Imorse hade jag tänkt stiga upp o åka till gymmet när det öppnade. Hah! Nja, riktigt så vart det inte :p Sov väldigt länge idag! Så det va bara o stiga upp o åka till mamma o pappa.
Fixade Cherokee, o sen åkte vi i snigelfart till Hammarland, där det var träning för Florian! Gick riktigt riktigt bra! :D Va så kul o få hoppa Cherokee igen! Mammas finaste kille :') <3 Gud, va ja älskar den hästen!!

Stressa hem o slängde i mig lite mat (som ja visst glömde igår, o imorse). Kom på att senast jag åt var igår vid lunch.. Åkte till Medis o hade fiollektion. Gick riktigt bra! Övade först med Elina och Chris. Sen jag och Chris. O sen spelade jag själv med Erika. Blev 3 timmar :p Men roligt var det :) Imorgon är det konsert, så övade inför den. + kommande stycken jag ska börja titta på :)

Ni sku bara veta hur mycket fjärilar jag har i magen! Har så mycket roligt framför mig! :)
Sen fick jag veta en sak, som styrelsen hade diskuterat. Som jag vart lite förvånad över. Men ska ta mig en riktig funderare. Skulle va sjukt kul!! :) En rolig utmaning!

Som sagt, imorgon är det konsert. Har genrep 12.30 o framåt. O jag ska jobba natt. Till 04. Hanna ska ringa o väcka mig ;) hehe

Nej, nu ska jag fixa mig så ja slipper stressa med det. Ska jobba med bror min, och Minna :) Va ja vet!
Som ja behöver inte va så arg. Verkar ju som alla ska ut! Hade ju också tänkt det..Aja, jag kommer ju må bra imorgon iaf :) O ha tjänat istället för slösat :)

Nej, ha en bra kväll nu alla! Ta en för mig också!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0