Glömt bort mig

Oj, har helt glömt bort o skriva här. Eller så har jag kanske inte haft tid? Dagarna bara rusar förbi!
På tisdag är det meningen att jag ska på jobb! 4 veckor har redan gått! Helt sjukt va det går fort.

I fredags var det fest som gällde. Fast jag som sa att jag inte skulle dricka, o fara ut. Hm.. Det hände en grej..
Igår gjorde jag inget vettigt. Jag var o spelade fiol bara med Erika, och Chris. Gick helt bra :)
På kvällen var det mys med min snygging (: <3

Idag ha ja o mamma vart på Zumba :) Eva lurade med oss. Va riktigt roligt :) Ny instruktör. Alla e så olika! VIlket e väldigt roligt!
Kanske lagar mig dit på tisdag igen. Ska på onsdag till Avancia iaf.

Snart ska jag åka hem o rida. Sen blir det middag med familjen, mormor, morfar och farmor.

Ska lag mig iväg nu.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0