Det finns visst dåligt väder

"Det finns inte dåligt väder, bara dåliga kläder". Pyttsan!!
Idag e det riktigt skitväder! Bara regnar.
Ha vart ut med Cherokee i regnet. Hade tänkt ta Basil också, men det börja regna ännu mer :s

Nu e ja i stan igen.

Ska se om ja sku få nån mat i mig, o sen kanske det blir o träna en sväng.
Sen ikväll ska ja till Milton o sova. Barnvakt alltså :p

Imorgon är det jobb 9.30-15.30 typ.

Förresten ringde läkaren idag. Vi va väldigt överens. Idioti är dagens bästa sagda ord!
Nå, nu får vi se hur länge jag "håller ihop". Jag skiter i vilket nu faktist. Är så trött på allt det här.

Ne, nu ska ja gå ner till apoteket. Om det nu inte regnar. Då tar jag bilen (A)

Puss o kram

-

Saknar fotbollen så sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0