Äntligen jobb

Åh, äntligen får jag jobba igen!!

Igår var jag o jobbade extra med Mimmi :) Va riktigt roligt! O det gick bra :) Lär bli fler ggr!
Var på Zumba sen med Mimmi, och Sara på kvällen :)

Idag ha ja vart på jobb på La Strada för första gången på 4 veckor. Lite blandade känslor. Men det var en bra dag :) Saknat mina kära arbetskollegor!
Träffade Alex efter jobbet :) Å äntligen ha ja fått mitt bankkort!! Så, nu ska ja hålla i det :p haha spec när ja e ut :p

Ikväll ska jag o Alex på Zumba igen :D Aaah. Jag har haft sån jäkla överskottsenergi hela dagen, så ja håller på å blir tokig! Hade tänkt åka på Shake it innan ZUmban, men förkylningen har inte blivit bättre. Snarare sämre :s O ont i halsen har jag fortf så vågar inte köra dubbelt.
Ska åka dit innan o köra lite för axeln.

Nå, om ja sku leta upp mina kläder o göra mig iordning. Mitt i allt e kl halv.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0