AMS och musik

Igår var jag ut o red finaste Cherokee :) Pigg som vanligt! Fixade stallet klart också.

På eftermiddagen kom bror min till mig. Vi åt middag, o sen började vi skruva ihop alla sjuttioelva möbler jag köpt :p Eller han skruvade och jag kollade på ;) Hann inte så långt, för han skulle på jobb.
Men sen kom <3 o hjälpte mig :) Så han skruvade, och jag kollade på ;) hehe Nä, jag fick faktist ihop en hylla själv ;) haha sen va det mys framför tvn <3

Steg upp mittinatten imorse. Okej, 08.15.. Åkte till AMS o diskuterade "min framtid". Måste ju byta jobb nu, pga av min axel. Sen måste jag omskola mig. Är uppskriven som arbetssökande nu iaf. Nu ska jag ringa min läkare o höra om jag kan få ett papper, så blir allt så mycket enklare.
Vet redan en skola jag tänker söka till :) Eller två egentligen! En här, o en i Sverige.

Efter det åkte jag till min systers skola, där det var genrep inför musikcafeet imorgon. Jag ska spela piano när hon ska sjunga :) Hon ville att jag skulle spela istället för deras musiklärare :) Gick jätte bra! Hon ska sjunga Himlen i min famn. Kommer bli så fint. Hon e så duktig!
När vi hade övat klart, så frågade hennes musiklärare om jag ville komma o spela när dom har Lucia på skolan! Självklart :D Bara jag får va ledig, för det är en måndag morgon.

Hade tänkt åka ut o rida idag. Meen, det ösregnar ute :s Visst kan man väl rida då :p Meen.. njä :p Blir o fixa stallet iaf. Pussa lite på dom :)
Ikväll är det Zumba :D Aah som jag har längtat!! O igår såg jag att dom har lagt in ett extra pass på fredag! Jag o Alex är bokade där också ;) hihi Ikväll får ja t.o.m med mamma! Sen kanske det blir på söndag också ;) Fast det blir inte på Avancia. Det e nått Eva lurade med mig på :) Och tisdag ;) hehe

Jo, o imorgon blir det o baka hela dagen. Lovade o baka bullar till musikcafeet. Jag e inte duktig på å laga mat, men baka går! :) Spec bullar! Har sån energi idag, att jag tror ja tänker baka något idag också.

När Wilma kommer hem från skolan, ska vi öva lite på låten. Så allt sitter :)

Ska ner o spela lite piano igen. Jullåtarna har redan kommit fram... hmm.. Men det finns så fina julsånger!

Nej om man sku ta o få något gjort nu då :) Måste göra av med lite energi!

Puss o kram


En gång hade jag kort hår




Saknar Frankrike 07, 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0