Vart har mina lediga dagar tagit vägen?

Säg det! :O Nu e ja inte ledig förrens nästa söndag :/
Nå. Den som väntar på nånting gott, väntar aldrig för länge :)

Är nöjd med dagens hopptävling. Wilma o Ch gick felfritt. Jag o Ch fick en rivning(!). Andra gången sen jag fick han, som han river på tävling. Sen har han väl rivit kanske ... 2-3 ggr hemma. Men jag är supernöjd!

Ikväll har vi vart o hälsat på Buster, Skjönas föl. Eller, föl o föl. Han fyllde 14 idag :p Men han e föl i mina ögon ännu :)

Sen när ja skulle åka till stan igen. Ja va jätte trött. Så tänkte inte riktigt på vad ja gjorde. Ja prata i telefon med Alex, kom körandes vid ÅCA, tänkte, vafan, e inte det där polisen ja möter?! Slängde undan telefonen, kasta mig på bromsen, o möter polisen. Nå, ja tänkte, kanske ja klarar mig. Nähä, dom saktar in, svänger över vägen o vänder. Dom kör sakta, o ja tänkte, hmm kanske ja klara mig.. Hann inte ens tänka klart så går ljusen igång :p haha UUUUPS! Gick 90 på 70 väg. 91 e gränsen till typ grov eller nå sånt. Ja vart så till mig så ja hörde inte hälften av va han sa. Han va sjukt snygg o trevlig! :O Nå, han sa att han skulle vara snäll med mig. Så vi kom överens om att jag skulle hålla hastigheterna i framtiden :)
Hoho

Imorgon är det jobb igen. Gillar inte..

Ska äta lite nu, sen duscha, o sen blir det sova :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0