Valborg

Jaa va ska man säga om gårdagen. Kul kväll!
Var först med Martin o Maria. Riktigt trevligt :) Eller ja innan det, var jag o prata skit med Alex, Nora och Nina :) Mina flickor! Saknar nog lite att inte få jobba nå på fantasia nu :/
Iaf, jag o martin drog till Nette sen där det va massa folk. Trevligt!
Sen bar det, tyvärr :p, det var inte planerat, men vi hamnade på Arken. Jäklar det va folk ute :O Jag trodde det skulle va helt dött. Men näe. Trevligt folk va det ute också :)

Alex va snäll o kom efter mig nyss, så nu är jag hemma :) Ska åka iväg till Finström alldeles just. Dressyrlektion för Sussi :) Men idag ska ja rida Basil! Ska bli intressant!

Sen har jag inga planer. Ut o promenera/jogga. Sen e det jobb först kl 23. Kanske hinner umgås med Axa :)

Nu mste ja åka!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0