Trött...

Konstigt.. Har vart igång sen 9 imorse.
Jobbade 9-18.30. Skönt med lite ombyte, jobbade med Krille idag :) En trevlig dag.
ÅKte direkt efter jobbet till Finström. Jag o WIlma åkte ut o red. For till banan o red lite dressyr. Men var lite trångt där, så vart bara där en stund. Sen damma banan väldigt mycket. JAg red B o Wilma Ch.

Efter det åkte jag direkt vidare till Hammarland. For o hälsa på Emilia :) Vi for ut o red! Fick rida hennes nya fina heppa :) Såå fin! Sen red jag islänningen en stund också :) En riktigt trevlig kväll! Dock allt för få timmar på dygnet..

Nu e ja äntligen hemma igen. E helt slut. Va hemma typ halv 12 :p

Imorgon e det jobb 9-18.30 igen. Typ. Beror på hur snabba vi är. Sen ska jag till Sleipner o öva fiol. Ja det låter knäppt :p Men ska troligen va med o spela på vårfesten. Om ja nu e ledig.
Sen efter det hade jag tänkt åka hem o rida, sen måste jag fixa butiken. Faast...Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt?

Iaf.. Ja börjar med att gå å lägga mig :p

Nattinatti!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0