Ledig dag..

Eller så inte.
Vart jobb på Alandica 12-16. Bolagsstämma på 500 pers.
Sen stressa till mamma o pappa. Där stod Basil halft påklädd. Jag o Basil gick på hoppträning med WIlma o Ch, Julina o Gordon. Gick riktigt bra :) Alla var duktiga!

Sen åkte jag vidare till Nina. Fick massa kläder av henne :) Satt o prata lite, busa med Vinda, sen gick vi till stallet. Sen kom Jenny dit. Så kom dom på att vi skulle rida :p Så Nina red Melissa först, o Jenny Rosita. Sen fick jag testa Melissa. Gick helt bra :) På slutet lugna hon ner sig o gick riktigt fint!

Körde till stan igen, gick direkt ner i butiken o städa.
Nu e ja jätte trött. Vart tog min (nästan) lediga dag vägen? Skönt med sovmorgon iaf :)

Imorgon är det jobb 9-19 igen. Sen ska ja stressa hem, o så ska ja o Miia ut o rida :)
Usch va ja hatar o stressa heeeela jä*la tiden :s Vart jag än ska, så måste ja stressa. O på jobbet känns det som ja inte gör annat än stressar. Kan inte sova heller dom dagar jag är ledig. Bara sprättar upp o tror att ja försovit mig :s

Ne, men nu sova!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0