Jaha...

Då var man sjukskriven igen!

Jobbade 10-15.30, sen åkte jag till sjukhuset. Hanna var snäll o kom med o höll mig sällskap :) Kom massa bra på tv! Fick nämligen vänta från 16-17.30.
Nå, väl inne hos farbror doktorn, så fick ja göra massa rörelser, mer än hälften gjorde riktigt ont. Han stod nog där o peta å påta o vände o vred. Sen förklara han med så fina ord va ja hade för fel. På svenska, inflammation :p Så jag fick en spruta i axeln, med smärtstillande. Usch, ja trodde ja skulle svimma :p HATAR sprutor! Ja fråga om ja fick lägga mig ner, men näe :p Nå ja överlevde. Han skrev ett jäkla hästrecept på Burana o panadol. Ska ta 4 stycken 1grams panadol om dagen + 3 stycken 600 grams burana. Men hallå? Jag kommer ju gå runt o va hög hela dagarna :p haha
Iaf, så skrev han ett sjukintyg på en vecka. Vilken "tur" att jag bara jobbar 1(!) dag på hela sjukskrivningen då. Alla andra dagar sku ja ändå vart ledig..
Om tio dagar ska jag åka till Fysioterapeut (stavning?). Om det inte blir bra efter det, måste ja åka tillbaka, så skulle dom röntga. E det inte bra då, så blir det o byta yrke :s

Iaf. Efter det så åkte jag hem via, plocka upp Hanna, så åkte vi på fiol. Ja spela inte när det var grupp. Fick skitont efetr sprutan. Kunde inte växla när ja körde heller.
Ja hade egen lektion sen efter gruppen. Gick inte som jag ville :( Gjorde ontnär jag spelade. Hade jätte svårt o spela på G strängen.
Får påta i mig massa tabletter imorgon innan jag ska spela.

För imorgon åker jag o mamma till Stockholm. Ska göra mitt prov då på Birka Folkhögskola :)
Det får gå som det går! Jag kommer göra mitt bästa iaf!

Nu ska ja packa, o sen åka hem tillmamma o pappa. Tänker sova där inatt.

Hejppa!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0