Jag är rutten...

Usch o fy! Min axel e helt åt skogen! Fyfan va ont jag har! :( Tror den är överbelastad.
Får se hur det går o jobba imorgon. Kändes rätt rejält idag. Kanske får ta o ringa imorgon o höra om ja får komma o visa den.
Jobbade 9-19, sen trodde jag att jag skulle vart till Sleipner. Men det e visst imorgon :p snacka om att ja inte har koll på dagarna :p Så ja åkte vidare till Finström till världens finaste ponny <3 Tog en powenap på tio min, kollade filmen från hopptävlingen, sen åkte ja hem igen. HAr vart ner i butiken o fixat lite. Ska be min snälla bror om han kan ta golvet imorgon.

Imorgon är det  jobb 10-19. Får sova lite längre imorgon :D Ha börjat 9 nu dom senaste två veckorna typ.
Sen efter jobb blir det Sleipner en sväng, sen hem o rida finaste och Basil :)

Men nu ska ja i duschen, sen sova!

Just det, så ha ja lyckats bli förkyld igen. Grattis...

PUss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0