Inge självförtroende...

Jag har inge självförtroende. Det e i botten. 
Men jag försöker bättra på det! Det e inte det lättaste. Men jag ska verkligen försöka nu!!
Du ger mig motivation till det!

Har vart duktig o städa ikv. Dock inte butiken. HAr rett upp i lägenheten. Nu ser man iaf vardagsrumsbordet, och golvet börjar komma fram :p ehm..

Imorgon är sista dagen jag är sjukskriven. Ska stiga upp vid 10, ringa fysioterapeut(stavning?), fara ut o jogga, sen åka hem till hästarna, å åka ut med både Ch och Basil :) Efter det blir det stan igen. Är det fint väder ska ja o axa sola (:

Nu ska ja sova!
Imorgon lova axa ringa o väcka mig ;)

Natti!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0