Helgen som varit..

Vart tog helgen vägen??

Fredagen då.
Jobbade på La Strada 9-17.30, sen kom Lasse dit, o vi åkte till Aftonsol.
Miia o Basil startade 50/60. Gick suveränt! O dom fick rosett :) Var clear round.
Han hade väl gjort lite glädjeskutt på framhoppningen ;)

Sen var det min o Basils tur i 60/70. Första gången vi startade 70. Han gick så kanon bra! Dock hade det kunnat gått lite långsammare :p Jäklar vilken fart han fick! Han var riktigt på G! Dock fick vi en rivning. Men det e strunt samma. Är supernöjd!

I 80 klassen var det dags för Wilma och Cherokee. Gick superbra där me! Snygg o prydlig runda, o snabb omhoppning. Dom fick en andra placering! :)

Sen var det dags för mig o Cherokee i 90 cm. Han kändes helt perfekt! Lite slö, men det är förståeligt. Jag var också trött. Han gick kanon bra! Lyssna bra gjorde han. Vi fick en rivning i omhoppning, men hade en bra tid o han var väldigt vändbar! Vi fick en andra placering. Jag tror att vi var bara två stycken som kom till omhoppning. Jag och Alina.
Det var många som trilla av! Men ingen verka slå sig så. Huvudsaken :)
Efter tävlingarna var slut, åkte jag o Lasse hem till mamma o pappa. Åt kvällsmål, o sen kollade vi filmerna från dagen. Så nöjd!!

Lördagen var det jobb som gällde. Först på La Strada 10-19, sen gick jag direkt till Alandica och jobbade 19-23.30. Så det vart 14½ timmars jobb.
Hade tänkt gå till Arken efter jobbet, o det gjorde jag. Tänkte va lite social en stund, o sen åka hem. Men icke. Sten vart man efter en stund bara. Hann ifatt allihopa, o tillochmed om :p Ja fyfan..

Så man mådde som man förtjänade.
WIlma fyller 12 år idag <3 Så var hem o fick paj :)
Åkte tillbaka till stan o åkte till Fantasia o hälsa på där.
Ikväll har jag, Alex <3 o Anders vart o spelat minigolf :) Trevligt! Sen åt vi glass.

Nu ska jag duscha, fortsätta kolla filmen, med en sjuuuukt snygg karl i, sen sova.

Jobb imorgon 9-19

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0