Helgen som varit..

Fredagen var jag som sagt till Stockholm på antagningsprov till Birka Folkhögskola. Gick sådär.. Första låten är jag nöjd med, men andra gick inge vidare. O avista provet vart inte heller sån höjdare.
Men jag o mamma hade trevligt i Stockholm iaf :) Hann gå på Skansen, och så hann vi shoppa :) Jag som bara skulle ha ett par sommarskor. Ja, det hittade jag. Men även ett par joggingskor, två par jeans och en tröja. JAg som inga har pengar :P upps... Nu har ja verkligen inte det :p
Trevlig båttur också. Dunders var på båten på vägen hem, så då var samtalet Powder Puff :p Alltså Acke, och deras hund. DOm har köpt en likadan som Acke :)
Åkte till Finström sen o sov där igen.

Lördagen var det tävling som gällde. Miia o Basil startade L:C, o det gick sådär :p Dom vart godkända, o det var målet! Wilma o Cherokee startade också L:C. Dom fick riktigt bra procent, o slutade 3a!! :D
För mig o Cherokee i L:B gick det sådär. Jag är inte nöjd. Inge bra procent heller.
Var bara hemma hos mamma o pappa sen på kvällen :) Åt tacos, mums!

Söndagen var det tävling igen. Då startade jag Basil i L:C. Han gick bättre! Fick lite högre procent. Han va piggare :) Faktist, så skratta jag mig igenom programmet :p RIktigt sant! Det va bland det roligaste ja gjort på länge!
För Wilma o Ch gick det inte lika bra på söndagen. Fick inte så bra procent.
Men för mig o Ch i L:B gick det kanon bra!! Ja är supernöjd! Han va seg då med, men han gick mycket bättre! Fick bättre procent också.

Efter tävlingen var ja helt slut. Ont i axeln hade ja också. Så ja somna hemma hos mamma o pappa.
Åkte till stan sen o så kom Alex till mig :) Vi spelade Bingolotto! Gick dock inge vidare :p

Idag sov ja länge. Sen kom Alex hit, o vi for in till stan. Ha hunnit med massa ärenden idag. Har skaffat samtalspaket nu till telefon. Helt sjuka räkningar ja haft nu :s

Snart ska ja hem o rida tror ja. Om bensinen räcker :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0