Dressyrlektion

Basil gick så kanon bra idag! Såå duktig. Mot slutet funka allt så kanon bra! :) Lillkillen!
Ch gick också fint!

Efter det åkte jag o Wilma in till stan o hämtade Rasmus. Allsång var det som gällde i bilen ;) Skjutsade han efter bilen till Bergö.
Sen fick jag sååå good middag hemma hos mamma o pappa. Guuud så gott det var!! Synd att man måste bli mätt ;) mumma. Älskar grillat!
Sen tänkte jag att jag skulle vila lite på soffan inför kvällens/nattens jobb. Slutade med att ja sov på soffan med Wilma i en timme :) Skönt. Kanske ja håller mig vaken inatt :) Ska jobba 23-ca 04. Dubbelt all day long :) I like!
Just det. Jag är fattig igen :(

Imorgon är det hopptävling som gäller! Är duktigt taggad! Skönt att tävlingen startar sent. O sen är det ju 104(!) starter. Så lär ta sin tid. O Wilma ska starta 80 cm och jag 90 cm. Så Blir nog sena starter! Bra, så ja hinner få sova ut :)

Men om man sku fixa sig klar så man slipper stressa i sista minuten som vanligt.

Skulle vart till Susanne, men e så jäkla trött :O

Ha en trevlig kväll! Finns i arkens garderob om ni får tråkigt! ;)

Puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0