Cia träning

men jag fick tyvärr inte vara med.. Vi har för lite hästar :O Sjukt!
Miia o WIlma var riktigt duktiga ikv! Såg riktigt fint ut.
Jag myste med LIsa. Hon fick komma med idag :) Hon va såå mysig! Ville bara pussas (:

Nu är jag hemma igen. Har pratat med Mia också idag. Jag måste starta med stora hästarna i ÅM. VIlket suger rätt ordentligt. För finalen kommer gå på 105 cm. Kvalen går bra, för dom är 90 cm. Men 105.. Nja.. Sku inte tro det va. Får se om det blir några starter i ÅM. Hoppas på det!

Nu ska ja städa lite.
HAr vart ut o gått/joggat två gånger idag. Men sku va skönt o ta en till promenad ikv. E så jäkla skönt väder.
Men måste städa i lägenheten OCH butiken. Hmm..

Imorgon ska ja rida :)

Ne, om man sku lyft arslet ur soffan nu o få något gjort :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0