ÅM

Igår hade jag riktigt roligt! Jag o Sanna on the dancefloor ;) woho
Nå, ja va rätt nykter o städad. Lite iaf.. Mådde bra imorse :) O det var huvudsaken!

Steg upp vid 10, åkte efter Miia, o så åkte vi till Finström. Fixade hästarna o sen bar det av till Sleipner.

Först ut var det jag o Basil. Startade 70 cm. Han gick KANON bra!!! Är så supernöjd!! MEN... Tydligen fick vi 4 fel. Hållarna, eller skållorna, på hinderstödet, åkte ner när han tog i bommen. Så det räknades som rivning. Fast bommen låg kvar! Så vi fick 4 fel. Samma sak hände med Miia. Men då åkte den ner, MAX 3 cm! O hon fick också 4 fel. Men sen ändra dom, så Miia vart felfri iaf. Så vi fick va nöjda med det iaf! Miias runda var också riktigt bra!
I 80 cm, ÅM kval för ponnyer, var det Wilma o Cherokee´s tur. Sååå fin runda! Riktigt snyggt o prydligt! O rätt snabb omhoppning. Vilket resulterade i en 4:e plats :) Hon var den enda ponnyn i kvalet för ponnyer som vart placerad.
I 90 cm, ÅM kval för hästar, var det dags för mig o Cherokee. Är så otroligt nöjd med vår runda! Dock fick vi ett stopp i omhoppningen. Men mitt fel! Han var superduktig! Vi kom t.o.m på 3:e plats :D Ponnypower!! Han var enda ponnyn i den klassen. Så stolt över mammas pojke (: <3

Nu hååller ja på å lagar lite mat. Jajja! Hör o häpna! Sen ska ja cykla hem Sannas cykel, å sen gå hem. Perfekt runda blir det! E helt slut redan, så får se hur fort det går :p hehe

Sen blir det en välförtjänt dusch, och soffläge. Kanske ner till butiken en sväng o kolla hur det ser ut. Om ja måste göra nått åt den ikv, eller om ja kan ta det imorgon istället.

Imorgon är jag ledig :D SKönt! Ska till finaste då <3 Jag o mamma ska ut o rida tillsammans :)

Men nu blird et mat! Vrålhungrig!

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0