18 timmar

´s jobb. Usch, tillbaka till det gamla vanliga nu. Jobba dubbla pass, över 12 timmar.
Men fy ini norden va trött ja e! O hur sjukt ont jag har i fötterna!

Jobbade först på La Strada. Där var det lite lätt kaos kan man ju säga. KOmmer en grupp på 33 pers, som hade bokat. Men sen fylls HELA La Strada upp med annat folk. Så ja fick ju skena som en dåre med över 50 pizzor själv, + mat. Carola var ju fast i kassan. O Tavi va själv i bageriet. Nå, det gick bra iaf. Fast det vart MKT spring! Sen direkt när dom stressat vidare så var det o röjja allt, o fixa iordning för barnkalas. Jisses, 20 ungar som sprang runt :p Efter det vart det rätt lugnt.

Efter ja slutat där åkte jag via hem snabbt, o sen vidare till Arken. Kul kväll med Madde, Jens o Cassandra :) Dock lite lite matgäster hade vi. Stod i baren ikv också gjorde jag. Inge ja gillar så där skarpt nej. Jisses hur folk kan bete sig..

Imorgon är jag äntligen ledig :D Finally! Men bara en dag. Men rätt skönt ändå, för ja jobbar måndag, sen är jag ledig tisdag igen. OM ja inte tar extra jobb på Alandica... Hmm..

Alltså jag har ju inte hunnit göra nånting den här veckan. Typ, jag har knappt rena kläder kvar! Va ska ja ha på mig imorgon? :O Hur många timmar ska man jobba på en vecka normalt? Den här veckan har det blivit lite väl mycket. Försökte räkna ihop lite snabbt, o ja kom nästan upp i närmare 75-80 timmar. Det är i snitt 10 timmar varje dag. Sen har jag ju då en häst som ska skötas o ridas, en butik som ska städas två ggr i veckan, fiolövningar (som tyvärr inte blivit av :( )

Nej men varför sitter ja uppe?? :O
Nu måste ja sluta skriva.

Natti!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0