Världens finaste häst

Det har jag! Jag skulle ta det lugnt idag. Hmm... Banan lockade så mycket. Så vi red dit. Åh jäklars i gatan va bra han gick! Det var krut i min lilla ponny idag :) hihi men dumt huvve får kroppen lida. Jag vart helt genomsvettig o helt slut. Inte så lyckat nej.. Men så nöjd med älsklingen min :)
Sen åkte jag direkt in till stan. Så åkte jag till läkaren. Fick inte mycket ut av det kan jag säga... Jag fick medicin och salva. Får se nu om det hjälper.
Sen åkte jag via fantasia, träffade Nina :D Som äntligen är hemma igen! Lämnade också mitt sjukintyg. Det är bara för idag och imorgon. Känner jag att jag inte orkar åka på jobb på torsdag skulle dom förlänga det bara. Vi får väl se.

Ikv ha ja vart ut o gått med Melle, igen :) Skönt med frisk luft! Fick middag av henne också! Jätte gott! :)

Ha inte gjort mkt nu. Kollat massa tv. Nu e det house som gäller. Fiolen har jag haft fram en sväng också. Ätit fruktsallad :)

Imorgon då.. Promenad iaf. Måste ha frisk luft! Får sån jäkla huvudvärk annars.
Annars ska jag nog bara ta det lugnt. Försöka vila upp mig.

Nu stänga av datan. Kanske... :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0