Tillbaka på jobb

Så skönt o va tillbaka på jobb! Har så mycket överskottsenergi nu.
Jobbade bara kort dag. Skönt! Hann till o med tvätta lite fönster på jobbet också :)

Jag betalade nyss räkningar. Fyfan säger ja. Hur ska jag överleva den här månaden???! Nå ja fick mina pengar från arken idag. Så det känns skönt! Det som dom drog 60(!)% skatt på förra månaden :p hehe men nu fick ja dom. Känns ju jäkla bra o ha på kommande betalningar, mer än vad jag har på kontot just nu. Det lär ju inte bli mer under månaden.. Får ju lön först den sista. Skit... Sparasparaspara! Blir nudlar o vatten nu resten av mån :p
Jo.. O ja lär ju inte få så mycket lön den sista heller. Me tanke på att jag jobbar väldigt många korta dagar den här månaden. Skit.. Hoppas på extra jobb nu! Annars lär inte det här gå..

Jag e faktist på rätt bra humör idag :) E så mycket roligt som händer den här veckan!!
Kan ju berätta kort vad som väntar:
Torsdag: Extra fiollektioner med Erika o Chatarina, Rasmus (bror min) blir 18!!
Fredag: Fiollektion för Erika, gruppspel + lite extra lektion :D, sen fira Rasmus kanske?
Lördag: Företagscupen :D, Hoppträning för Florian (JAA!! JAAAAAG(!) ska få rida för Florian :D), Wilma ska ställa upp i lilla vokalisttävlingen med Viola.

Åh va ja ser fram emot den här veckan :D

O imorgon ska jag försöka åka hem o rida min pluttskrutt :) <3

Nej nu ska ja ut i solen. Blir lång promenad. Kanske lite jogging också.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0