Sjuk, igen...

Ja fyfan va trött ja e på det här nu. Jobbade idag. Men gick bara runt o hosta. Täppt, ingen röst kvar o lock i öronen. Imorgon fick jag inte komma på jobb :p Så imorgon måste jag hållas hemma.
Jag o Melle var ut i friska luften sen. Riktigt skönt! Solen har skinit hela dagen också! Så härligt! Lagom kallt också.
Sen va vi via en massa butiker. Köpte bla ny navelpiercing, schampo, hårspray, massa vitaminer m.m.

Ikv åker jag hem till mamma o pappa. Sitter hellre hemma med dom än själv här. Har lite grejjs o fixa. Sen hade jag tänkt spendera lite tid med finaste ponnyn imorgon :) <3 Så istället för att ligga här hemma o sova bort hela dagen, så åker jag hem ist. Ska till läkare sen kl 15. Hoppas dom hittar alla fel på mig nu...

Men nu måste ja ner till butiken. Suck...

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0