Shake it!

HERREGUU va kul det var :D Var på Shake it till träningsverket med Susanne. Guud så kul! Lätt att jag åker nästa vecka igen. Lite träningsvärk kommer man nog ha imorgon ;)

Jobbat kort dag som vanligt. Sen efter det åkte jag direkt ut till Arne. Vi körde ett dressyrpass idag. Gick riktigt bra faktist! Sen fixade jag allt åt han, o mockade hans hage. Igår mockade ja den, o höll på närmare 1 timme :O Liiite trött i armarna efter det.. Nå, nu har han det fint i hagen iaf :)
EFter det åkte ja till stan igen. Höll på o somna i bilen flera ggr. Läskigt :s
Väl hemma tänkte jag laga lite mat. Tänkte slå på stort o laga kycklingwok med ris. Det blev nog snarare papper med gummi. Uäk va äckligt! :p JA e värdelös...
Sen väntade jag på att klockan skulle bli mot halv 7 för då skulle ja plocka upp Susanne. Kollade på klockan o den var bara 6. Ja, så ja kollade lite på datan o tvn. Mitt i allt somnar jag, o 40 min senare vaknar jag, sittandes. Kollar klockan, 18.40. Ja tänkte, hm, nä, den där går nog fel den. Sen kolla ja telefonen, mess av Sus: Var är du? Då ba shiit!! Lite lätt förvirrad :p Fick på mig nå träningskläder o for iväg.

ÅKte hem o hoppade i duschen. Pratade med Axa o mamma en stund.
Sen åkte jag till park o träffa Sanna :) Hon jobbade, så hon behövde underhållas lite :) FIck lite mat också.

Nu e ja hemma. FÖr sent igen... Ja som tänkte, inatt MÅSTE ja gå å lägga mig absolut senast halv 12. Nu klockan 00.40. Sådär ja. Har gått o lagt mig vid 2 tiden varje natt nu. Börjar bli lite lätt trött.

Imorgon blir det shopping ;) Woho Lön idag juu!

Men nu måste ja sova faktist.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0