Ont överallt...

Förbanna.. Det e nog lättare o säga var jag inte har ont! Värst är öronen och halsen. Jag hoppas inte jag kommer få öroninflammation :s För det har ja ju bara haft X antal ggr!
Jobbat kort dag. Blev inte så mycket fiolspel idag. För båtarna e ju...ja..Våra lärare var inte så sugna på att ta sig från stockholm hit. Men lite spel har det blivit :)
Snart blir det middag med Hanna. O sen bär det av till idrottsgården där det blir bowling med jobbgänget :) I like! Sen... får vi se. Om man lyckas hålla sig nykter. Ehm...
Men så som jag får nu.. Riktigt piss! Fått hosta också. Great!
Har riktigt ont i öronen. Hoppas inte jag har öroninflammation :s

Nu ska ja försöka städa lite.

Ledig hela helgen! :D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0