Ny sjukskrivning...

Jahapp.. Då var man sjukskriven igen. Var dit idag. Nu e jag sjukskriven till lördag. Skulle egentligen jobbat först på La Strada imorgon o sen till Fantasia. O på lördag hela dagen på fantasia. Men icke. Får ligga hemma o tycka synd om mig själv. Eller nått.. Ne ikväll hade jag tänkt åka o kolla när dom hoppar i Ämnäs. Sen funderar jag om jag ska åka hem till Finström. Där har man iaf sällskap. Så sku jag kunna umgås lite med Ch på fredag (:

Småningom ska Melle komma hit. Vi ska äta min kycklingsallad :) Mums! Sen kommer min snälla bror hit o hjälper mig städa butiken.
Sen får vi se då om vi hinner gå ut o gå innan hoppträningen. Behöver frisk luft!
Har nog fått lite idag. För jag har ju haft Acke bus här :) Så har varit ut på korta promenader.

På samma gång jag var in till stan o hämtade o lämnade mitt sjukintyg så passa jag på att hämta mitt nya körkort. Så nu är allt det klart! Så skönt o ha det klart!

Ne om jag skulle göra det sista här med städningen nu då. Typ sätta ut mattorna, o reda upp på bordet. Och kläderna kanske... :p

Ne.. Skriver kanske mer sen!

Puss o kram



Finaste hunden :) <3



Så här vart det :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: allt bra? ;)

2010-03-11 @ 20:41:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Emma

åh en powderpuff right? :D har haft en sån jag med. Dom är heelt underbara och skulle mycket väl kunna tänka mig en sån igen =) mvh / Emma & Mini-Me

2010-03-17 @ 15:25:08
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0