Mycket trevligt kväll...

Har det varit hos ALEX. <3 Nöjd? ;) hihi Inte alexandra o inte axa :p nene...

Vi har pratat strunt, kollat tv, fixat musik, ätit banana split (A) hihi upps... Inte läsa nu Melle :p Men gudars va gott det var!
Eftersom jag misslyckades med min pyttipanna. JA ja gjorde faktist det :p Vet inte riktigt hur det är möjligt... Men gott var det inte kan ja ju då säga..

Imorgon är det jobb kort dag.
Åh ja e inte trött.. O ja ska snart upp. Okej, nästans iaf. För mig e det snart :p

Kanske man skulle pallra sig hem till finaste hästen imorgon :) <3 o få lite mat i sig kanske :p hehe

Ne, om man skulle gå å vänta på John-Blund nu.

Gonatt!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Melle

Oj inte gör det nåt att du åt en banana split! Kan säga att jag råkade käka en kladdkakabit.. Har inte alls ångest nu^^ Men som min gummor sa: inte kommer du väl att va så nyttig där nere heller..

2010-03-16 @ 09:41:03
Postat av: alex

Nu är jag jättenöjd:D<3

2010-03-16 @ 14:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0