Motion

Idag har ja vart duktig! Nu ikväll har jag joggat runt här i Strandnäs. Höll på över en timme :) Det tycker ja e strongt med tanke på hur lite ja gjort på sista tiden. O att ja vart så mycket sjuk. Skönt var det!

Har som vanligt jobbat idag. Kort dag. Var en väldigt upponer dag. Ibland var humöret på topp, ibland i botten. Hmm.. O svårt o sova på nätterna har ja också :s Inatt somnade ja nått efter 2. Liite trött när man ska måsta stiga upp sen då. Har gjort sönder glas o muggar idag också :p

Efter jobbet åkte ja efter Wilma till skolan, o sen åkte vi hem. Kollade igenom lite gamla filmer från tävlingar o träningar :) hihi Sen åkte vi ut o red. Hon på Basil o ja på Ch. For till banan o red lite dressyr. Gick helt ok :) MEN när vi skulle hem. Så vart han skiträdd för ett råddjur, svängde om, o ja i backen. O såklart landa ja på knäna. OCH ja missade snön o träffade isen... Great (Y) Jag har sååån tur.. Då kändes det som att knäna var slut, men sen vart det bättre. Kände inget när ja joggade ikv så.

Nå. Nu e ja lite trött faktist. Kom nyss ur duschen. Skönt! Men snart kommer Jennifer o plockar upp mig. Så ska vi träffa Sanna. Får se va vi hittar på :) Måste försöka gå å sova tidigt ikväll.

Imorgon då.. Jaa full fart ska ja säga er!
Först på morgonen ska ja....hemlis. Halv 10 iaf. Sen jobb kl 10. Sen efter jobbet, träffa Jennifer o Sanna om ja hinner o om dom hinner? Sen blir det o åka till Arne. Han e min nu en vecka :) Sen hem o fixa Basil o åka tillbaka till ridhuset där ja hade tänkt hoppa Basil. Har väl ridhuset kl 19. Så måste passa in allt det där andra före.
JO, så ska ja hinna till AMS också.

Ne, men om ja kanske skulle ta o klä på mig nu. Hmm.. Kanske inte uppskattas att jag sätter mig halvnaken i Jennifers bil :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0